poniedziałek, 21 grudnia 2015

[Test moda] Complete Winter Mod v2.5.1


Minęło sporo czasu odkąd wrzucałem test modyfikacji do Euro Trucka. Idą święta, więc przyszła pora na winter moda ;)

Chyba nie muszę pisać, że modyfikacja ta zmienia nam środowisko gry na zimowe. I trzeba przyznać, że robi to całkiem skutecznie.

Muszę przyznać, że po tym modzie nie spodziewałem się aż tyle. Ciemno w grze robi się już po 16, czyli tak jak w rzeczywistości, naczepy brudzą się, słychać intensywny wiatr oraz śnieg uderzający o kabinę naszej ciężarówki (momentami nawet zbyt intensywnie). Po drogach od czasu do czasu przejeżdżają pługi. Miałem pewne obawy co do realizmu fizyki, jednak po pierwszym poślizgu zmieniłem zdanie ;p

Generalnie postęp w stosunku do winter moda jakiego używałem 2 lata temu jest olbrzymi.
Minusy niestety również występują. Zaobserwowałem na przykład pewien bug związany z opadami. Z kabiny widać piękny śnieg, lecz gdy wybierzemy kamerę zewnętrzną to widzimy jedynie deszcz.Zdarzają się również sporadyczne spadki FPS.




W pobranej paczce o wadze 342MB znajdziemy 4 pliki scs. Każdy odpowiedzialny jest za co innego:
  • Complete Winter Mod v2.5 [BASE] - podstawowa część modu, niezbędna do poprawnego działania.
  • Complete Winter Mod v2.5 [ADDON] more snow on asphalt - część modu dodająca więcej tekstur z zaśnieżonym asfaltem, dodająca pług śnieżny, zaśnieżone koła itp. Nie zmienia fizyki jazdy.
  • Complete Winter Mod v2.5 [ADDON] Extreme - zmienia fizykę jazdy w grze
  • Complete Winter Mod v2.5 [ADDON-MAP] X-MAS atmo - Atmosfera Świąt Bożego Narodzenia.



Oczywiście wszystkie pliki .scs należy wypakować z archiwum przed skopiowaniem ich do folderu mod. Następnie już w grze aktywujemy je w menedżerze modyfikacji.Modyfikację testowałem na wersji gry 1.22. 

Poniżej mała galeria screenów prezentujących modyfikację: 
 











Complete Winter Mod v2.5.1
Autorzy:
satan19990
Link do pobrania:

PLUSY

  MINUSY
Sporo zmian graficznych
  Nieco zbyt głośne efekty dźwiękowe
Bardzo dobre  dopracowanie detali
  Bugi z opadami
Realizm środowiska
Zmieniona fizyka jazdy


Ocena końcowa: 8/10pkt
  Minimalne spadki FPS
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz