czwartek, 12 kwietnia 2018

#2 Polonezem dookoła Europy

Gdańsk - Oslo
Przejechano 1156km + prom
Start: Poniedziałek 8:00
Koniec: Wtorek 10:00


Zapakowałem do bagażnika części zapasowe na wszelki wypadek, zatankowałem do pełna i mogłem startować.
Wyruszyłem na prom, spędziłem na nim 19 godzin. Wylądowałem w Nynäshamn około 3:00 nad ranem dnia następnego.
Niezwłocznie wyruszyłem w kierunku Uppsala, by później odbić w kierunku Norwegii.
Polonez pięknie płynął po skandynawskich drogach. Nawet udało mi się zamknąć w nim licznik na pustym odcinku autostrady.
Niestety, jazda z nadmierną prędkością bardzo źle odbiła się na zdrowiu poldka.
Silnik zaczął się grzać, od razu obwiniłem termostat i nie pomyliłem się. Szybko zjechałem na pobocze, zmostkowałem wentylator by pracował na stałe i kontynuowałem podróż.
Z dojazdu do Bergen finalnie nic nie wyszło, musiałem zjechać w Oslo by odpocząć i wymienić termostat, wzięcie magazynu części zapasowych okazało się dobrym pomysłem szybciej niż myślałem.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz