niedziela, 1 września 2024

[Z innej beczki] VII Mercedes Spot Trójmiasto

Wrzesień rozpoczął się bardzo przyjemnie. Można było dosięgnąć gwiazd na VII Mercedes Spot Trójmiasto. Tym razem nareszcie udało się pojechać całą rodziną klasyków na tą wspaniałą imprezę. 

Jak zwykle największą grupą reprezentacyjną były niezawodne W124 i W201. Pojawiło się sporo modeli SL R129 i R107, pogoda sprzyjała wyjechania pięknymi roadsterami. Przy okazji miałem okazję spełnić swoje kolejne małe marzenie motoryzacyjne. Mercedes SLR. Po raz pierwszy miałem możliwość obejrzeć ten kultowy hipersamochód z bardzo bliska. Ale po co się ograniczać. Pojawił się także drugi egzemplarz i to w bardzo limitowanej edycji 722 roadster.

Łącznie było ponad 350 aut, kolejny rekord został pobity. Z uwagi na olbrzymią frekwencję oraz napięty grafik nie było mi dane tym razem obejrzeć konkursu na najlepszy i najgorszy wydech, widziałem kilka bardzo niepozornych aut z potężnymi silnikami pod maską. Tym czasem zapraszam do obejrzenia sporej galerii ze zlotu autorstwa mojego i Sebena :)

































































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz