wtorek, 5 kwietnia 2016

[News] Wiosna na całego...

Ostatnimi czasy nie miałem kompletnie weny do pisania czegokolwiek. Dzisiaj szybkie newsy od SCS oraz trochę przemyśleń ode mnie.

  • Prace nad patchem 1.23 do ETS2 oraz 1.2 do ATS przeciągają się. Twórcy piszą, że potrzebują więcej czasu na dopracowanie kilku elementów. Dłuży się to ale lepiej poczekać i mieć dopracowany produkt.
  • Warsztat Steam dla ETS2 oraz ATS jest co prawda wciąż w wersji beta, jednak cieszy się olbrzymią popularnością wśród społeczności. Obie gry znajdują się już na liście top 200 Steam pod względem ilości zawartości dostępnej do pobrania. 
  • Obiecywane od dawna DLC Michelin utknęło na etapie zgód na wykorzystanie licencji.
  • Peterbilt 389 został oficjalnie potwierdzony jako kolejna ciężarówka do American Trucka. Premiera wkrótce. 

Źródło:
  • http://gry-scs.pl/sila-spolecznosci-4-pierwsze-dni-warsztatu-steam/
  • http://americantrucksimulator.pl/2016/03/kenworth-a-co-dalej/
  • http://blog.scssoft.com/2016/03/game-updates-need-more-time-in-beta.html 
  • http://eurotrucksimulator2.info/pl/zaawansowane-modyfikowanie-kol/


U mnie totalny zastój. Monitor, na którym aktualnie pracuję przekłamuje kolory w stopniu, który mocno zniechęca mnie do pracy nad skinem, który jest gotowy w około 70 procentach. Ciągle wyłapuję kolejne niedoróbki, strasznie mnie to irytuje. Poniżej 2 screeny z aktualnego stanu prac:

Tak blisko a jednocześnie tak daleko do końca...




Gdy tylko będę w stanie przyspieszyć publikację prac, planuję umieszczać je w Warsztacie Steam. Oczywiście na blogu również będę umieszczać linki do pobierania. Wciąż nie mogę znaleźć hostingu spełniającego moje wymagania. Zależy mi na pojemności nie mniejszej niż 1GB. Ponadto wymagam braku ograniczeń co do ilości pobrań oraz czasu przechowywania plików. Hosting musi być bezpłatny. Jeżeli ktoś zna coś ciekawego to proszę o komentarz lub wiadomość przez formularz kontaktowy.


Mam pewne widoczne osiągnięcia w ETS 2 Multiplayer. Moja wirtualna firma w końcu złapała wiatr w żagle i fundusze rosną błyskawicznie. Mam już kilkanaście garaży i blisko 50 kierowców. Mogę spokojnie się rozwijać.

W końcu wypadałoby zaprezentować aktualną ciężarówkę. A jest to:

Mercedes Actros MP4. Najmocniejsza wersja w full opcji. Przyjemny wóz.



Mod na CB radio. Aktywni gracze multiplayer znają ja już doskonale. W kabinach ciężarówek pojawiły się nawet widoczne radia. Świetny pomysł i brawa dla twórców.



Profil Multiplayer do American Trucka niestety będzie musiał poczekać dłużej niż planowałem. Na obecnym sprzęcie nie będę w stanie komfortowo grać. Kilkanaście klatek na sekundę to zdecydowanie zbyt mało na komfortową rozgrywkę. Tak więc nie pozostaje mi nic innego niż powoli odkładać fundusze na nowy komputer, a dokładniej kilka podzespołów bazowych.






A i bym zapomniał, wielkie dzięki za liczny udział w ankiecie tej po prawej stronie :DDDD

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz