niedziela, 24 stycznia 2016

[Galeria]Fotki z Multiplayera + spotkanie z Januszem

Po nieco dłuższej przerwie wróciłem do grania w Euro Trucka. Skłonił mnie do tego niejaki Janusz0821 z Twitcha. Facet po pięćdziesiątce grający nałogowo w ETS2 a także już niedługo w American Truck Simulator. Ogromnie cieszy mnie to, że są ludzie w takim wieku, którzy interesują się grami komputerowymi oraz profesjonalnym transmitowaniem swoich rozgrywek. Janusz jest swego rodzaju fenomenem platformy Twitch, błyskawicznie buduje się dookoła niego społeczność fanów. Streamy prowadzone są z bardzo specyficznym poczuciem humoru, prowadzący bardzo chętnie odpowiada na pytania zadawane przez widzów. Myślałem, że mój 69 poziom gracza to jakieś osiągnięcie. Jednak Janusz ze swoim 640 poziomem i 3,5mln kilometrów w samym multiplayerze spowodował u mnie opadnięcie szczęki. 
Wraz z Sebenem i Radkiem udało nam się spotkać Janusza na serwerze. Pozdrawiamy i życzymy szerokości.

TUTAJ możecie przeczytać artykuł o Januszu.
Jego kanał Twitch -  http://www.twitch.tv/janusz0821

Poniżej mała galeria z ostatnich rozgrywek oraz oczywiście fotka z Januszem w Gdańsku :P







Ruski konwój. Ekstremalne doznanie. Lekko licząc 50 ciężarówek. 15FPS w grze i jazda z prędkością poniżej 30km/h przez dobre 300 kilometrów. Do tego masa niebezpiecznych zdarzeń na drodze i kupa śmiechu na TeamSpeaku ;)



Volvo FH skończone. Na jaki wóz w multi będę zbierać teraz? Tego jeszcze nie wiem.
Dawno skończyliśmy grać, a Janusz wciąż jechał z konwojem.
Zainstalowałem już system w wersji 64 bitowej. Klucz z wersji 32 bit został aktywowany bez problemu. Jeżeli ktoś potrzebuje poradnika jak w miarę bezboleśnie przenieść się na wersję x64 to służę uprzejmie. Ponadto dorzuciłem sobie nieco pamięci RAM. Obecnie mam 4GB. Uznałem, że na wiosnę dołożę jeszcze trochę pamięci. Co prawda mój komputer jest już dość wiekowy, jednak dla moich obecnych potrzeb wystarcza, więc nie widzę sensu wykładać dużej sumy na nowy sprzęt.
Ta nieskazitelna czystość pulpitu na świeżo postawionym systemie. Spokojnie, śmietnik już się powoli robi :D
Na wiosnę również zamierzam startować z nową operacją. Pomysł już jest. Wątek fabularny już mam prawie opracowany.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz