niedziela, 9 października 2016

#7 Kenworthem przez trzy stany

Dane trasy:
Trasa: Elko - Las Vegas
Przejechany dystans: 873km
Spalone paliwo: 335l
Ładunek: jogurty 17t

Przywitał mnie chłodny, lecz pogodny poranek. Temperatura powietrza wzrastała bardzo szybko, podobnie jak ilość przejechanych przeze mnie kilometrów. Droga prowadząca przez pustynie stanu Nevada zdawała się ciągnąć bez kresu. Kenworth zdawał się płynąć po drodze. Jego spalanie jednak za nic nie chciało spaść poniżej 40 litrów na 100 kilometrów. Jechałem koło 12 godzin bez choćby najkrótszej przerwy. Bardzo niekorzystnie odbiło się to na mojej kondycji pod koniec trasy. Znalezienie jakiegokolwiek miejsca na nocleg nie było łatwe. Dopiero na przedmieściach znalazłem bezpieczny parking, na którym spędziłem noc.

















Odcinki serii:
Prolog
Odcinek 1
Odcinek 2
Odcinek 3
Odcinek 4
Odcinek 5
Odcinek 6
Odcinek 7
Odcinek 8
Odcinek 9
Odcinek 10
Odcinek 11
Odcinek 12
Odcinek 13

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz