niedziela, 28 lutego 2016

[News + Galeria] Aż chce się tworzyć

Po dłuuuugiej przerwie wracam powoli do malowania skinów w gimpie. Co mnie do tego zmotywowało?

Przede wszystkim udało mi się zdobyć siatki do skinowania w ATS. Z początku było dość ciężko ogarnąć co jest czym ale już mam sytuację opanowaną.Teraz jedynymi przeszkodami są dla mnie brak wolnego czasu, wieczne zmęczenie spowodowane hałasami z budowy pod moim oknem oraz monitor, na którym ciężko komfortowo pracować przy tworzeniu skinów.

Kolejną sprawą jest najbliższa planowana duża aktualizacja Euro i American Trucka. Doda ona między innymi obsługę Warsztatu Steam. Zautomatyzuje to aktualizację modyfikacji dla użytkowników. Bardzo ułatwi to także życie moderom. Więcej o aktualizacji napiszę tradycyjnie po opublikowaniu stabilnej wersji.

Od siebie dodam tylko, że po aktualizacji będę starał się od czasu do czasu wrzucić jakieś malowania do Steam Workshop. Na pewno postawię na wyższą jakość skinów niż dotychczas, tak więc kończę z niedoróbkami :)

Tryb Multiplayer do American Truck Simulator ma się dobrze lecz prędko w niego nie zacznę grać. Spowodowane jest to koniecznością stworzenia osobnego profilu w grze do tego celu. Myślę, że wraz z zakładaniem profilu połączę najbliższą dużą operację na bloga.

Zapewne zauważyliście pewne kosmetyczne zmiany w wyglądzie mojego bloga, szczególnie w jego górnej części. To nie koniec dalszych eksperymentów. Czeka mnie jeszcze sporo prac głównie przy dziale download, ale najpierw chcę zobaczyć, jakie możliwości da mi Steam Workshop.

Na koniec mała galeria z ATS.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz