piątek, 24 marca 2017

[Update] ETS2 1.27 i ATS 1.6

Wraz z początkiem wiosny doczekaliśmy się dużej równoległej aktualizacji dla Euro i American Trucka. Lista zmian jest całkiem spora.

ETS2:
  • Radiowozy w ruchu AI - rzecz, na którą czekało zapewne wielu z Was. Radiowozy są spersonalizowane dla każdego kraju, na przykład w Polsce spotkamy Kię, we Włoszech Alfę Złomeo Romeo itd. Szczegółowość detali modeli nie jest fenomenalna ale nie ma co się czepiać na siłę :)

Ciekawe czy do Alf dorzucono lawetę :)))))


ATS:
  • Czytnik kontroli wagi - małe pudełeczko na szybie podobne do europejskich Viatooli odpowiedzialne za informowanie kierowcy o konieczności zjechania na stację kontroli wagi. Po aktualizacji gry pojawia się ono automatycznie w naszej ciężarówce.



Wspólne:
  • Blokada dyferencjału - pokrótce jest mechanizm ułatwiający jazdę z ciężkimi ładunkami na wzniesieniach. Jeszcze nie testowałem go z naczepą ale zapowiada się nieźle. W każdej ciężarówce w mniej lub bardziej widocznym miejscu świeci się kontrolka informująca o załączeniu mechanizmu. Domyślnie opcję tą aktywujemy przyciskiem V na klawiaturze.
  • Podnoszone osie naczep - jest to najprawdopodobniej zwrot w kierunku skrętnych osi naczep, a co za tym dalej idzie, ładunków gabarytowych z prawdziwego zdarzenia. Aby korzystać z tej opcji, należy przypisać pod nią przycisk w ustawieniach gry, gdyż domyślnie żaden nie jest dopisany. 
  • Adaptacyjne tryby pracy skrzyni biegów - power, normal i eco. Chodzi o zmianę charakterystyki zmiany biegów w zależności od stylu jazdy. W trybie eco zaoszczędzimy nieco paliwa, przy trybie power silnik będzie wkręcać się na wyższe obroty.
  • Możliwość przypisania wszystkich mapowych DLC do naszego konta World of Trucks.
  • Nowy dźwięk płacenia.
  • Liczne drobne zmiany dotyczące m.in.:
    • pracy sprzęgła
    • symulacji pracy silnika
    • symulacji ciśnienia pneumatycznego
    • zwiększony zakres pola widzenia
  • Oraz inne, głównie techniczne zmiany przydatne głównie dla twórców modyfikacji. 
Komunikat po pierwszym uruchomieniu ETS2


I analogiczny dla ATS

 

Komunikaty z informacją dot. blokady dyferencjału oraz widoczność kontrolek w paru wybranych ciężarówkach.


 




Aktualizacja dla ETS2 zajmuje aż 1,2GB, z kolei dla ATS 688MB.

Źródło:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz