środa, 23 września 2015

#8 Eco Actros

Informacje na temat trasy:
Calais [FR] - Grimsby [UK]
Ładunek - Sprzęt browarniczy
Masa [t] - 12
Długość trasy [km] - 541
Ilość spalonego paliwa [l] - 172
Średnie spalanie wg komputera pokładowego [l/100km] - 35,1
Wyjazd - Poniedziałek, 1:00
Przyjazd - Poniedziałek, 8:00

Jako, że nienawidzę ruchu lewostronnego, postanowiłem zadzwonić do koordynatora kampanii reklamowej zapytać, czy wyjazd na wyspy Brytyjskie jest konieczny. Niestety, nic z tego. Czekają mnie męki. Dobrze, że przynajmniej udało mi się wynegocjować skrócenie pobytu na wyspach. Nie pozostało mi nic innego, jak jechać po naczepę i ruszać na północ. Przejazd koleją przez Eurotunel minął błyskawicznie. Zetknięcie się z brytyjską drogową rzeczywistością jak zwykle było dla mnie wstrząsem. Ale czego można spodziewać się po kraju, w którym są osobne krany do ciepłej i zimnej wody. Na szczęście nie było tak źle jak się spodziewałem. Ruch był znikomy, więc jechało się całkiem przyjemnie. Gdy dojechałem na miejsce, dostałem informację o rozpoczęciu audytu. Strasznie ciekawi mnie, co wyjdzie z kontroli podejrzanych pracowników.  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz