piątek, 25 września 2015

#10 Eco Actros

Informacje na temat trasy:
Kristinansand [NO] - Kalmar [SE]
Ładunek - Drewno
Masa [t] - 21
Długość trasy [km] - 865
Ilość spalonego paliwa [l] - 377
Średnie spalanie wg komputera pokładowego [l/100km] - 43,5
Wyjazd - Środa, 10:00
Przyjazd - Czwartek, 9:00

Tym razem uznałem, że nie będę się tłuc promami, tylko pojadę trochę na około by pozwiedzać skandynawskie zakątki. Pogoda mocno deszczowa, ale kawa typu siekiera i płyta Iron Maiden nie pozwoliły mi usnąć ani na moment. Gdy się wypogodziło poczułem się jak w bajce. Cudowne widoki. Puste drogi. A fiordy? Paaanie. Fiordy to mi z ręki jadły (to miało być śmieszne ale nie wiem czy mi wyszło). Z uwagi na ograniczoną ilość miejsc na ewentualny dłuższy postój zmuszony byłem zjechać na przerwę szybciej niż zamierzałem. Pozostała część trasy minęła spokojnie i bez przygód. Mercedesa odstawiłem pod miejscowy salon, dałem 2 kartony pamiątek dealerowi, a sam poszedłem się przespać do hotelu. 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz