wtorek, 22 września 2015

#7 Eco Actros

Informacje na temat trasy:
Genéve [CH] - Calais [FR]
Ładunek -Duże rury
Masa [t] - 22
Długość trasy [km] - 785
Ilość spalonego paliwa [l] - 273
Średnie spalanie wg komputera pokładowego [l/100km] - 36,8
Wyjazd - Sobota, 12:30
Przyjazd - Niedziela, 6:00

Z prezentacji udało mi się wyrwać zaskakująco szybko, pojawiły się 2 inne Actrosy, więc wykorzystałem to. Tym razem miałem całkiem spory ładunek. Dopiero teraz, podczas manewrowania  w ciasnych miejskich ulicach doceniłem niesamowitą zwrotność nowej gwiazdy. Skręty o 90 stopni nie stanowiły najmniejszego problemu. Kolejne kilometry mijały bardzo leniwie, więc postanowiłem zjechać na przerwę nieco szybciej niż planowałem pierwotnie. W dalszą drogę wyruszyłem w środku nocy przy lekkim deszczu. Pod koniec drogi miałem bardzo przykrą sytuację. Na przejeździe kolejowym w okolicy Paryża zahaczyłem o jakiś wystający element oberwałem sobie fragment osłony pod silnikiem. Szczęście w nieszczęściu, że jechał za mną kierowca, który pomógł mi zabezpieczyć wóz na tyle, że bezpiecznie dostarczyłem ładunek. W serwisie, jak na bardzo wczesną porę, zostałem obsłużony błyskawicznie i mogę spokojnie ruszać w dalszą trasę.












































Odcinki serii:
PROLOG
ODCINEK 1
ODCINEK 2
ODCINEK 3
ODCINEK 4
ODCINEK 5
ODCINEK 6
ODCINEK 7
ODCINEK 8
ODCINEK 9
ODCINEK 10
ODCINEK 11
ODCINEK 12
ODCINEK 13
ODCINEK14
FINAŁ (Skin do pobrania)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz