sobota, 26 września 2015

#11 Eco Actros

Informacje na temat trasy:
Kalmar [SE] - Dresden [DE]
Ładunek - Groszek
Masa [t] - 18
Długość trasy [km] - 891
Ilość spalonego paliwa [l] - 269
Średnie spalanie wg komputera pokładowego [l/100km] - 36,6
Wyjazd - Czwartek, 18:50
Przyjazd - Piątek, 10:15
 
Pod koniec mini festynu pojawiłem się, aby powozić dzieciaki po parkingu i odpowiadać na ewentualne pytania zainteresowanych. Czas mijał przyjemnie ale trzeba było ruszać dalej. Tym razem trasa do Niemiec. Uznałem, że powoli będę kierować się do Polski. Plan minimum wykonałem, a gadżetów do rozdania zostało mi półtora kartona. Na promie wyspałem się i w świetnym nastroju ruszyłem ze szwedzkim groszkiem do Drezna. Jazda po niemieckich autobahnach minęła bardzo spokojnie, ale jednocześnie było nudno i dłużyło się jak na wykładzie z termodynamiki.    













 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz