piątek, 18 września 2015

#4 Eco Actros

Informacje na temat trasy:
Graz [AT] - Pécs [HU]
Ładunek - trociny
Masa [t] - 14
Długość trasy [km] - 296
Ilość spalonego paliwa [l] - 141
Średnie spalanie wg komputera pokładowego [l/100km] - 44,5
Wyjazd - Czwartek, 2:00
Przyjazd - Czwartek, 6:50

Obudziła mnie burza w środku nocy. Nie mogłem już zasnąć więc ogarnąłem się i pojechałem po ładunek. Tym razem czekała mnie trasa na Węgry, więc niedaleko. Naczepa to wanna, więc przy niekorzystnych warunkach atmosferycznych trzeba będzie zachować szczególną ostrożność. Na szczęście gdy odebrałem ładunek, deszcz nieco zelżał. Trasa mijała całkiem przyjemnie, poza przenikliwym wiatrem, aż musiałem zjechać na chwilę z trasy aby zrobić sobie kawę. Pod koniec trasy przestało padać co bardzo pozytywnie wpłynęło na moje samopoczucie. Na rozładunku spotkałem Janusza ode mnie z firmy. Jest on kierownikiem oddziału w Katowicach. Przekazał mi kilka uwag na temat dwóch moich kierowców. Podobno nie prowadzą rozliczeń ze stanu paliwa w ciężarówkach w należyty sposób. Będę musiał się im uważnie przyjrzeć bo sprawa jest niepokojąca.





















Odcinki serii:
PROLOG
ODCINEK 1
ODCINEK 2
ODCINEK 3
ODCINEK 4
ODCINEK 5
ODCINEK 6
ODCINEK 7
ODCINEK 8
ODCINEK 9
ODCINEK 10
ODCINEK 11
ODCINEK 12
ODCINEK 13
ODCINEK14
FINAŁ (Skin do pobrania)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz