Informacje na temat trasy:
Budapest [HU] - Torino [IT]
Ładunek - Środki czystości
Masa [t] - 16
Długość trasy [km] - 1091
Ilość spalonego paliwa [l] - 420
Średnie spalanie wg komputera pokładowego [l/100km] - 35,6
Wyjazd - Czwartek, 19:45
Przyjazd - Piątek, 20:45
Budapest [HU] - Torino [IT]
Ładunek - Środki czystości
Masa [t] - 16
Długość trasy [km] - 1091
Ilość spalonego paliwa [l] - 420
Średnie spalanie wg komputera pokładowego [l/100km] - 35,6
Wyjazd - Czwartek, 19:45
Przyjazd - Piątek, 20:45
Tym razem po ładunek musiałem jechać ponad 200 kilometrów; dopiero z Budapesztu miałem jakikolwiek sensowny kurs, przez co zmarnowałem ponad pół dnia na dojazd. Takie są uroki pracy w spedycji. Wyjeżdżałem z ładunkiem już pod wieczór. Tym razem czekała mnie trasa do słonecznej (przynajmniej teoretycznie) Italii. W praktyce masa ciężkich do pokonania górskich serpentyn i pełno bramek kasujących za przejazd. Przez pierwsze godziny trasy towarzyszył mi bajeczny zachód słońca oraz dość duży jak na godziny wieczorne ruch. Dopiero po zjechaniu z autostrady pod granicą
austriacką udało mi się rozwinąć normalną prędkość przelotową. W piękną bezchmurną noc jechało się super, lecz tachograf nieubłaganie nakazywał mi zjechać na przerwę. Tak też musiałem zrobić. Maleńki parking przy stacji benzynowej w okolicach Klagenfurtu to niezbyt szczęśliwe miejsce na dłuższy wypoczynek lecz nie miałem wyboru.
austriacką udało mi się rozwinąć normalną prędkość przelotową. W piękną bezchmurną noc jechało się super, lecz tachograf nieubłaganie nakazywał mi zjechać na przerwę. Tak też musiałem zrobić. Maleńki parking przy stacji benzynowej w okolicach Klagenfurtu to niezbyt szczęśliwe miejsce na dłuższy wypoczynek lecz nie miałem wyboru.
Gdy wyruszałem w dalszą drogę, było już grubo po godzinie 10 rano. Nie tracąc chwili nastawiłem tempomat i w drogę. Przede mną zaczęły roztaczać się cudowne alpejskie pejzaże. Górskie widoki zapierały dech w piersiach. W międzyczasie zadzwonił do mnie Janusz z dobrą informacją. Udało się załatwić audytora, który to oficjalnie ma skontrolować kilka oddziałów mojej firmy, a w praktyce wziąć pod lupę dwóch podejrzanych kierowców, o których wspominałem wcześniej.
Na terenie Włoch rozpoczął się ciąg bramek autostradowych. Co chwila trzeba było zatrzymywać się i od nowa rozpędzać, co bardzo niekorzystnie odbiło się na spalaniu paliwa. Na miejscu byłem wieczorem. Po zdaniu ładunku od razu zjechałem na odpoczynek, gdyż byłem bardzo zmęczony
Odcinki serii:
PROLOG
ODCINEK 1
ODCINEK 2
ODCINEK 3
ODCINEK 4
ODCINEK 5
ODCINEK 6
ODCINEK 7
ODCINEK 8
ODCINEK 9
ODCINEK 10
ODCINEK 11
ODCINEK 12
ODCINEK 13
ODCINEK14
FINAŁ (Skin do pobrania)
Odcinki serii:
PROLOG
ODCINEK 1
ODCINEK 2
ODCINEK 3
ODCINEK 4
ODCINEK 5
ODCINEK 6
ODCINEK 7
ODCINEK 8
ODCINEK 9
ODCINEK 10
ODCINEK 11
ODCINEK 12
ODCINEK 13
ODCINEK14
FINAŁ (Skin do pobrania)
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz