poniedziałek, 21 września 2015

#6 Eco Actros

Informacje na temat trasy:
Torino [IT] - Genéve [CH]
Ładunek - Piwo
Masa [t] - 20
Długość trasy [km] - 290
Ilość spalonego paliwa [l] - 160
Średnie spalanie wg komputera pokładowego [l/100km] - 42,1
Wyjazd - Sobota, 6:00
Przyjazd - Sobota, 10:25

Kolejny dzień przywitał mnie paskudną ulewą. Prawdziwe oberwanie chmury. Na szczęście planowana trasa nie była zbyt długa. Warunki atmosferyczne mocno utrudniały płynną jazdę, a nie najlżejsza naczepa zwiększała mocno spalanie paliwa. Na mijanej przeze mnie stacji udało mi się obdarować jej pracowników zestawem gadżetów Mercedesa. Dopiero ostatnie 100 kilometrów trasy przyniosło słoneczną pogodę. Korzystając ze wczesnej pory postanowiłem nie zwlekać i od razu brać dostawę na północ Francji. Zanim jednak to nastąpiło, musiałem odstać swoje pod miejscowym salonem Mercedesa. Muszę przyznać, że Actros cieszył się sporym zainteresowaniem :)






































Odcinki serii:
PROLOG
ODCINEK 1
ODCINEK 2
ODCINEK 3
ODCINEK 4
ODCINEK 5
ODCINEK 6
ODCINEK 7
ODCINEK 8
ODCINEK 9
ODCINEK 10
ODCINEK 11
ODCINEK 12
ODCINEK 13
ODCINEK14
FINAŁ (Skin do pobrania)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz