czwartek, 17 września 2015

#3 Eco Actros

Informacje na temat trasy:
Gdańsk [PL] - Graz [AT]
Ładunek - Walec DYNA CC-2200
Masa [t] - 8
Długość trasy [km] - 976
Ilość spalonego paliwa [l] - 349
Średnie spalanie wg komputera pokładowego [l/100km] - 32,9
Wyjazd - Wtorek, 17:30
Przyjazd - Środa, 16:30


Z Gdańska wyjeżdżałem w deszczu w popołudniowym szczycie. Z miasta wydostałem się o dziwo bez większych postojów w korkach. Gdy wskoczyłem na autostradę, zaczęło się przejaśniać i dość szybko się wypogodziło. Mercedesa dość szybko udało mi się wyczuć. Co prawda posiadam już model MP4, lecz w nieco mocniejszej wersji. Ten pomimo około 100 koni mechanicznych mniej zbiera się wystarczająco dobrze.
Na odpoczynek zjechałem pod Katowicami już późnym wieczorem. Przy okazji wcisnąłem trochę gadżetów kolegom po fachu pauzującym na parkingu. Kartony z pamiątkami poupychałem w kabinie tak, że udało mi się położyć we względnie cywilizowanych warunkach.
Rano od razu wyruszyłem w trasę. Jechało się dobrze, poza pewnym baranem w Czechach, który za wszelką cenę starał się wyprowadzić mnie z równowagi zajeżdżaniem mi drogi i wymuszaniem pierwszeństwa. Przetrzymanie delikwenta przez 3 zmiany świateł przed skrzyżowaniem spowodowało, że nieco spokorniał. Ponadto poinformowałem o nim patrol policji. Co jak co, ale chamstwa na drogach nie mam zamiaru tolerować. Końcówka trasy odbyła się bez przygód. zdałem ładunek i udałem się na odpoczynek.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz