czwartek, 13 sierpnia 2015

[Sprzęt] Zalman ZM-MIC1

Dzisiaj test mikrofonu, na który czekałem bardzo długo (ale o tym napiszę kiedy indziej).
Mój wybór padł na produkt firmy Zalman, której to posiadam obudowę.
Specyfikacja techniczna.  Żebym nie był posądzony o reklamę to obwieszczam, że nie kupowałem w tym sklepie.

Sprzęt dotarł do mnie w bardzo małym opakowaniu, sam mikrofon również ma bardzo kompaktowe wymiary, w końcu jest to wersja ubraniowa. A skoro mowa o "ubraniowości", nie jestem znawcą ale tego typu sprzęt chyba powinien mieć jakiś klips umożliwiający bezproblemowe przypięcie go do ubrania. Główna część mikrofonu wygląda bardzo elegancko, srebrne logo świetnie komponuje się z napisem na obudowie mojego komputera :P
Opakowanie.












Specyfikacja techniczna z tyłu opakowania.
















Bardzo bogata zawartość opakowania

Tutaj znajdziemy jedynie rodzaj wsuwki umożliwiającej przymocowanie mikrofonu do kabla słuchawek oraz 3 małe zaczepy rozrzucone luźno na całej długości kabla. Problem braku przypięcia rozwiązałem mocując mikrofon przy użyciu klipsu od starej kabury na telefon. Kabel ma 2 metry długości. Jest dość cienki, a wtyczka nie wygląda jakoś nadzwyczajnie, więc wspomnę tylko o tym, że jest pozłacana.
Jeden z trzech zaczepów na kablu.



Mój patent na przypięcie do ubrania. Prosty i skuteczny.




Generalnie co do jakości wykonania poza niezbyt szczęśliwym pomysłem na przypięcie naprawdę nie ma się do czego przyczepić. Brakuje mi też wyłącznika na samym urządzeniu bądź kablu. Myślę, że mikrofon jest raczej godny polecenia, jak na produkt w cenie około 20zł. Wolałem kupić produkt sprawdzonej firmy niż mikrofon firmy mikrofon.



A co mogę napisać o odczuciach dźwiękowych? Dźwięk jest czysty, pozbawiony jakichkolwiek zakłóceń. Mój rozmówca na Team Speaku powiedział: słychać, że masz inny mikrofon. Bez względu na to czy mam go przypiętego tuż przy twarzy czy na wysokości brzucha mój głos jest wyraźny. Podczas gry mój głos jest słyszalny bardzo dobrze, nie ma żadnych zakłóceń i można się bezproblemowo i skutecznie komunikować z towarzyszami rozgrywki.




Zalman ZM-MIC1





PLUSY

 MINUSY
Cena
 Cienki kabel
Wystarczająco długi kabel
 Brak wyłącznika i regulacji głośności
Solidne wykonanie
Dobrze wychwytuje dźwięk
 Słabo rozwiązane przypięcie
 Brak instrukcji
Wysoka jakość dźwięku
 





Ocena końcowa:



7/10 pkt




Serdeczne podziękowania dla Sebena z http://sebenets.blogspot.com/ za przetestowanie ze mną nowego sprzętu. Zapraszam na jego bloga. Ostatnio wypuścił bardzo fajną serię naczep ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz