niedziela, 23 sierpnia 2015

[News] Sierpniowe przemyślenia

Raczej z moich planów i nowości:
  • Profil MP wreszcie gotowy. Już jeździłem. I będę jeździł dalej. Do zobaczenia na trasie :D
  • Byłem już na nowych terenach dodanych w ostatnim patchu. Naprawdę spory kawałek niezwykle malowniczych tras.
  • Jako, że seria piw Po Godzinach rozwija się to w planach mam naczepę zbiorczą. Ale na nią przyjdzie jeszcze czas.
  • Na koniec sierpnia będzie naczepa. Tak na otarcie łez na koniec wakacji.
  • Najbliższa duża operacja raczej będzie pod znakiem marki, która już brała udział w akcji. Chociaż waham się nad innym pomysłem.
  • Zamierzam się od dłuższego czasu wziąć za naukę obsługi Zmodelera ale wiecznie jestem zajęty ciekawszymi rzeczami.
  • Nie wiem czy coś z innej beczki wrzucę w najbliższym czasie, ale recenzja nowego sprzętu być może się pojawi. Co to będzie? Niespodzianka. Powiem tylko, że sprzęt już jest u mnie na biurku ;)
  • Ogromnie mnie cieszy nowa seria procesorów Intela. Być może nowy komputer jest bliższy niż mi się wydaje.
  • Z internetem będzie trudniej ale zobaczymy co przyniosą negocjacje z operatorem. Raczej napiszę kilka postów na ten temat.
  • Napiszę na czerwono i dużymi literami to może ktoś w końcu zauważy:
PROFIL DO GRY FARMERAMA NA WYDANIU. 85 LVL. TROCHĘ RZADKICH ITEMÓW. MOŻLIWOŚĆ WYMIANY ZA ITEMY DO CS:GO. ZAINTERESOWANI PISAĆ W KOMENTARZU


 Na koniec kilka screenów z MP z Sebenem:
 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz