niedziela, 2 sierpnia 2015

[News] Małe przemeblowanie

Dzisiaj będzie krótko i na temat:
  • Zrobiłem większe przemeblowanie działu Download. Teraz przy każdym moim skinie do pobrania jest miniaturka oraz bezpośredni link do pobrania. Myślę, że dział przejdzie jeszcze pewne kosmetyczne poprawki. Już teraz zapraszam do zaglądania i pobierania.
  • W planach reupload wszystkich moich prac na jakiś sensowny hosting.
  • Jako, że za tydzień browar Amber wypuszcza nowe piwo z serii Po Godzinach to do mojej paczuszki dojdzie kolejna naczepa. Pozostaje mi tylko ostatni szlif do jej publikacji.
  • Recenzja słuchawek pojawi się za kilka dni. Jest praktycznie gotowa.
  • Mikrofon już do mnie jedzie. Recenzja na pewno się pojawi, kiedy to nastąpi zależy w głównej mierze od niezawodnej niczym silnik 2,5TDI V6 i szybkiej niczym ruch obiegowy Plutona wokół Słońca Poczty Polskiej.
  • Jesienią planuję małą serię dotyczącą mojej walki o lepszy internet. Teksty zdecydowanie z przymrużeniem oka, szczególnie jeśli mój obecny dostawca nie traktuje mnie poważnie....
  • Jesienią również planuję drobne kombinacje z wyglądem bloga. Ale ostatnio nie bardzo mam czas pobawić się w gimpie. 
  • Profil MP wciąż się robi. Miałem kilka wydatków w grze i trochę się przeciąga. Ale póki nie mam mikrofonu nie widzę sensu grać. 
  • Jakieś dłuższe artykuły będę wrzucać w drugiej połowie miesiąca, gdy będę mieć większe luzy w pracy. Większość póki co jest w powijakach.
  • Przepraszam, że dziś tak bez obrazków ale nie miałem nic ciekawego do wrzucenia.
  • Przypominam o koncie do gry Farmerama na wydaniu, zainteresowani pisać w komentarzu.
 A co słychać u SCS Software?
  •  Wypuszczona została nowa paczka płatnych malowań - Prehistoric Paint Jobs. Wygląda super, może ją kiedyś kupię.
  • Wyszedł hotfix patcha 1.19. Likwiduje on drobne bugi gry związane z najnowszą aktualizacją.
  • Nie ukrywam, że zaczynam wypatrywać nowego MANa TGX ale póki co nic nie wiadomo na temat chociaż przybliżonej daty publikacji.

Na dzisiaj wystarczy. Do zobaczenia w następnych postach :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz