niedziela, 29 września 2024

[Poradnik] ATS Arkansas - osiągnięcia

Nie mogłem się zebrać by przysiąść do napisania poradnika, w końcu wygospodarowałem chwilę. Zapraszam do lektury. 


Stan natury - Odkryj co najmniej 8 miast w stanie Arkansas

Miast jest łącznie 10, wystarczy odwiedzić 8 by zaliczyć to osiągnięcie. Lista 10 miast wygląda następująco: El Dorado, Fayetteville, Fort Smith, Harrison, Hot Springs, Jonesboro, Little Rock, Pine Bluff, Springdale, Texarkana (AR)


Widziałem Arkansas - Odwiedź co najmniej 8 punktów widokowych w Arkansas 

Punktów jest 10, wszystkie oznaczyłem na screenach 



Szlak papierowy - Zrealizuj 3 dostawy kłód do Chuck & Jack's i 3 dostawy trocin do Page & Price Paper w Arkansas 

Firma Page & Price Paper mieści się na północ od Texarkana i na wschód od El Dorado. Chcuk & Jack's znajduje się w sześciu lokalizacjach ale najlepiej będzie korzystać z tych, które są położone na wschód od Texarkana i na południe od El Dorado. Reszta jest raczej oczywista.


Uzdrowisko - Wykonaj dostawę do 5 różnych firm w Hot Springs

Firm jest łącznie 9, oznaczyłem je na poniższym screenie

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz