sobota, 21 listopada 2015

100 post, wspomnień czar + KONKURS!!!

Czytacie właśnie setny post na tym blogu. Wypadałoby więc napisać coś konkretnego z tej okazji.

Na początku chciałem Wam wszystkim Drogim Czytelnikom podziękować. Każdemu z Was chciałbym przybić piątkę, bez względu na to czy wchodzisz tu regularnie, sporadycznie czy też trafiłeś tu zupełnie przypadkowo :)

Jak już wspominałem przy poście numer 50, blog ten wyewoluował z galerii moich prac do miejsca, w którym można poczytać o planach SCS Software, o moich nowych projektach, czy też przeczytać tekst całkowicie niezwiązany z wirtualnymi ciężarówkami. Na tym blogu możecie na przykład znaleźć kilka recenzji różnych sprzętów, czy też znaleźć nie najgorszy przepis na reanimację karty graficznej (swoją drogą karta była w piecu kolejne dwa razy i wciąż działa).

Widzę, że mój styl pisania również uległ pewnej ewolucji. Na początku pisałem sztywno i chyba raczej niezbyt ciekawie. Teraz piszę zdecydowanie lżej, często wtrącam dygresje. Mam nadzieję, że zmierzam w dobrym kierunku.

Ale przejdźmy do wspomnień. Jak to się zaczęło? Jako taki blog u mnie funkcjonował już od 2010 roku. Trafiłem wtedy zupełnie przypadkowo na aplikację java Blogger na mojego Sony Ericssona k850. I zacząłem pisać jakieś tam relacje z moich wycieczek rowerowych czy spacerów po dzielnicy. Nikt tego nie czytał, bloga traktowałem raczej jako poligon doświadczalny.

Tyle wspomnień, powróćmy do nowszych czasów, czyli do wxbets. Pomysł podsunął mi Seben. Zaczął on prowadzić bloga z relacjami z tras w Euro Truck Simulator 2 i można powiedzieć, że nieco zmodyfikowałem ten pomysł dla swoich potrzeb. I tak 19.12.2013r. wystartował Euro Truck Simulator z WxB. Na początku z systematycznym wrzucaniem postów bywało różnie, zapewne przez to nie miałem zbyt wielu wejść.

Ale przyszedł wrzesień 2014. I wtedy, wraz z Operacją Actros przyszedł pewien przełom. Wtedy pierwszy raz zanotowałem ponad 100 wejść w ciągu miesiąca. Później było już tylko lepiej, bywały pewne wzloty i upadki, z resztą zobaczcie sami:

A teraz garść statystyk dotyczących bloga:
  • Obecna liczba wyświetleń to: 4 923 (stan na piątek, godzinę 19:00)
  • Najczęściej czytany post [Update ETS 2] 1.19 osiągnął 184 wyświetlenia; ogólnie zauważyłem, że posty dotyczące aktualizacji ETS2 są najczęściej wyświetlane.czyżby ktoś szukał cracka? Obawiam się, że to zły adres :DD
 

  • Najwyższa liczba wyświetleń w ciągu miesiąca to 642, i osiągnąłem ją w październiku 2015.
 Źródła ruchu sieciowego:
  • Dzienna liczba unikalnych wejść waha się  od 10 do około 30.
 Wejścia pod względem używanych przeglądarek, top 5:
    • 1 - Firefox - 2962 (60%)
    • 2 - Chrome - 1006 (20%)
    • 3 - Internet Explorer - 585 (11%)
    • 4 - Opera - 184 (3%)
    • 5 - Mobile Safari - 86 (1%)
 
Wejścia pod względem krajów, top 5:
    • 1 - Polska - 2808
    • 2 - Stany Zjednoczone - 596
    • 3 - Francja - 584
    • 4 - Niemcy - 232
    • 5 - Rosja - 184
Jestem nieco zaskoczony wejściami z dość egzotycznych krajów, np.: Dominikany, Turcji, Singapuru, czy Kenii :)

Wejścia pod względem systemów operacyjnych, top 3:
    • 1 - Windows - 3984 (83%)
    • 2 - Android - 424 (8%)
    • 3 - Macintosh - 163 (3%)

Tyle statystyk bloga, przejdźmy do statystyk dotyczących mojego głównego profilu w Euro Truck Simulator 2:
  • Profil założyłem w dniu premiery gry (19.10.2012) i nieprzerwanie na nim gram
  • Liczba ciężarówek: 196
    • DAF - 26
    • Iveco - 35
    • MAN - 24
    • Mercedes - 38
    • Scania -18
    • Renault - 34
    • Volvo - 21
  • Liczba garaży:83
  • Liczba kierowców: 185
  • Przejechanych kilometrów: 267596
  • Osiągnięty poziom w grze:69

 























































 A jak wyglądają moje plany na raczej dalszą przyszłość?
  • American Truck Simulator - gra powoli zbliża się do długo oczekiwanej premiery. Podjąłem ostateczną decyzję, że kupię tą grę i będę o niej pisać :)
  • Euro Coach Simulator - najprawdopodobniej będzie to DLC do Euro Truck Simulator.  Postanowiłem, że gdy zostanie opublikowany również będę o nim pisać :))
  • Rozważam możliwość nagrywania materiałów video z gier studia SCS Software. Jednak mój obecny komputer nie podoła temu wyzwaniu w zadowalający sposób. Ponadto projekt YouTube Red również odciąga mnie na chwilę obecną od tego pomysłu. Pożyjemy zobaczymy.
  • Mam dużo pomysłów na nowe skiny. Ale nie mam czasu. Co się odwlecze to nie uciecze ;p

Tak więc jeszcze raz serdecznie dziękuję za odwiedzanie mojego bloga. Zapraszam do dalszego śledzenia. Będę starał się urozmaicać wrzucaną przez mnie zawartość.

Ale przejdźmy do części najważniejszej dla Was, a mianowicie.....

KONKURS!!! Rzeczy wytłuszczone są najważniejsze!

  • W komentarzu pod tym postem piszesz jaka jest twoja ulubiona marka ciężarówek w Euro Truck Simulator 2. Krótko uzasadnij swój wybór.
  • Ponadto poza odpowiedzią wklejasz swój trade link ze Steam. Oto jak go znaleźć.
  • Nagroda to:
    • Pakiet kart ETS2 na Steam - możesz wytworzyć z niego odznakę lub sprzedać go, wybór należy do zwycięzcy.
  • Śpieszcie się! Zgłoszenia kończę przyjmować 31.12.2015r. o godzinie 12:00 w południe!
  • Zwycięzcę będę losować spośród komentarzy spełniających powyższe warunki.  Losowanie planuję na 06.01.2016r.










1 komentarz:

  1. Cisza tu i cisza więc ja może napisze xD Jak wiesz dla mnie Scania jest najlepszą ciężarówką, ogólnie podoba mi się jej wygląd i od zawsze lubiłem te ciężarówki co przerzuciło się też na Euro Trucka :-D

    OdpowiedzUsuń