niedziela, 26 lipca 2015

[Wyniki ankiety] Naczepa Piwo Żywe


Zgodnie z tym co napisałem w poprzednim poście, dzisiaj publikuję wyniki głosowania.
Nie ukrywam, że liczyłem na zdecydowanie większą liczbę głosów.
Jednak chciałem serdecznie podziękować tym kilku osobom, które zagłosowały za regularne odwiedzanie mojego bloga oraz aktywne udzielanie się na nim :)

Przejdźmy więc do wyników głosowania:

Wyniki ostateczne stan na 26.07.2015 godzina 18:02


Zgodnie z wynikami naczepa piwa Amber Żywe pojawi się w 2 wersjach:

















Linki do pobrania pojawią się w osobnym poście w ciągu kilku dni, najdalej do 1 sierpnia.

Ogłoszenia:
- Wielkimi krokami zbliża się 3000 odsłon mojego bloga. Specjalny bajer coraz bliżej :)
- Mam już nowe słuchawki, wciąż czekam na mikrofon. Recenzja nowego sprzętu już się tworzy.
- Chyba napiszę serię artykułów na temat sprzedawców, którzy mają głęboko w poważaniu klienta.  Abyście wiedzieli kogo omijać szerokim łukiem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz