sobota, 18 lipca 2015

[News] Dzieje się ale powoli

Jako, że byłem ostatnio mocno zajęty różnymi sprawami, zrobił się na blogu mały zastój.
Ale postanawiam poprawę i wrzucam trochę informacji.

Tak więc na początek nowości od SCS Software:
Trwają otwarte beta testy patcha 1.19 do ETS2. O zmianach jakie wprowadza napiszę w innym poście.
Aby wziąć udział w testach należy:
  • Mieć grę aktywowaną na Steam.
  • Wybrać grę z listy na koncie Steam, nacisnąć prawy klawisz i wybrać pozycję „Właściwości”
  • Wybrać zakładkę Beta
  • Następnie wybrać public_beta. Pole kodu dostępu powinno pozostać puste.
  • Testy należy przeprowadzać oczywiście na profilu bez jakichkolwiek modyfikacji!
Prócz tego oficjalnie wiadomo, że SCS tworzy nowego MANa TGX Euro 6 oraz jakiś dodatek mapowy, z tym, że nie wiadomo o jakie tereny chodzi.

Projekt American Truck Simulator powoli rozwija się. Twórca gry pozyskuje licencje na ciężarówki. Poniżej teaser.

 Jestem prawie pewien, że zakupię ATS i o nim będę pisał. Zobaczymy, jak dalej sprawy się potoczą.

I kilka spraw organizacyjnych ode mnie:
  • Ankietę przedłużam do 26.07. Liczę na to, że jednak ktoś w niej zagłosuje. Nie bójcie się reklam! Trzeba chwilkę poczekać, aż znikną. Jeżeli głosów nie przybędzie, wybiorę opcję, która najbardziej mi pasuje.
  • Mam pomysł na kolejną dużą akcję. Start planuję na początek września. Spodziewajcie się niespodziewanego.
  • Wkrótce zrobię mały porządek z działem download. Planuję m.in. reupload wszystkich dotychczasowych prac.
  • Profil Multiplayer wciąż w budowie. Ale idzie coraz szybciej :)
  • Przypominam o specjalnym bajerze na 3000 odsłon bloga. 
  • Mam do wydania konto w grze przeglądarkowej Farmerama. 85 LVL, trochę rzadkich itemów. Możliwa wymiana na skiny z CS:GO. Jak ktoś jest chętny, niech zostawi komentarz pod tym postem.

Dobra, to ja lecę :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz