wtorek, 19 grudnia 2023

10 urodziny

Dzień dobry, mam na imię Wojtek i lubię grać w gry komputerowe. Bardzo lubię symulatory. Grą z tego gatunku, która dawno temu skradła moje serce jest Euro Truck Simulator 2. Gram w nią od dnia premiery tj 19.10.2012, nieprzerwanie korzystam z jednego profilu. Bywały w rozgrywce przerwy większe i mniejsze, jednak wciąż z przyjemnością powracam do tego tytułu, chociaż czasu na to bywa niezbyt dużo.

Posiadam wszystkie dodatki mapowe oraz kluczowe mniejsze. Z uwagą śledzę poczynania czeskiego studia SCS Software. Tak też zrodził się pomysł na ten blog. Posiadałem na moim starym telefonie aplikację bloggera, na której wrzucałem zdjęcia z wycieczek rowerowych. Z czasem strona zmieniła całkowicie swoje portfolio. I zaczęło się. Na początku nieśmiało wrzucałem screeny ze swoich rozgrywek czy przeróżne malowania. Później, po zakupie oryginalnej gry przysiadłem do tematu na poważnie. Informacje o nowościach i zapowiedziach ze świata wirtualnych ciężarówek. Oraz poradniki, to one cieszą się największą popularnością jeśli chodzi o ilość odsłon. W międzyczasie premierę miał American Truck Simulator, o nim także piszę regularnie. Gdzieś pomiędzy od czasu do czasu piszę o naprawach przeróżnych sprzętów czy ogrywaniu różnych gier, które zwróciły moją uwagę.

Obecnie posiadam ponad 300 tysięcy odsłon i powoli zmierzam do pół miliona! Jest to dla mnie nie do wyobrażenia

Kryzys twórczy mam nadzieję pożegnałem. Początek tego roku był dla mnie dość dołujący i pozbawiony inspiracji. Jednak pisanie postów, nawet jeżeli czyta je stosunkowo mało osób pozwala mi oderwać się od codziennej rutyny i twórczo spędzać czas.  Jeżeli chodzi o dalsze moje plany, raczej będę zmierzać w obecnym kierunku. Oczywiście gry SCS, informacje o aktualizacjach i poradniki, są one motorem napędowym tej strony. Obiecać mogę, że w kolejce do publikacji już czekają zaległe poradniki osiągnięć dla starszych dodatków Euro i American Trucka. Powoli będą się one pojawiać. Ale to już w przyszłym roku. W międzyczasie gdy coś naprawię (lub zepsuję) pochwalę się tym. A gdy ogram jakiś tytuł, dam znać czy warto :) Felietony na tematy przeróżne też pewnie będą się pojawiać. Do malowań naczep raczej już nie wrócę, o ile jestem w stanie ogarnąć sprawy graficzne, to ze względu na ogrom wariantów naczep nie ogarnę sprawy od strony programistycznej. Z pewnością zrobię malowania na moją flotę ciągników oraz naczepę firmową, lecz ten pomysł jeszcze jest w fazie dojrzewania, absolutnie nie chcę się z nim śpieszyć i robić ich na siłę. 

 

W ramach podsumowania, mała garść statystyk z odsłon bloga

Najwięcej odsłon w miesiącu

Najczęściej czytane posty

Kraje, z których użytkownicy najchętniej odwiedzają mój blog

Mam nadzieję, że dotrwaliście do ostatniego akapitu tego niezbyt krótkiego ale za to nudnego wpisu. Chciałem Wam Wszystkim po raz kolejny podziękować. Za te wspólne ponad 300 tysięcy odsłon. Za każdy komentarz pod wpisami. Za trudny dla nas wszystkich okres pandemii. I wreszcie za te 10 wspólnych lat! Dziękuję Wam bardzo!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz