- Podwójne naczepy. Rzecz na którą wielu graczy czekało od bardzo dawna. Ze względu na realistyczne oddanie rzeczywistych przepisów ruchu drogowego w poszczególnych europejskich krajach, dostępne są one jedynie na terenie Skandynawii. Nowe zestawy są naprawdę długie. Manewrować trzeba z wyczuciem, szczególnie przy cofaniu. Trzeba też uważać by nie złożyć się na scyzoryk. Amerykańskie podwójne naczepy, mimo że wyraźnie krótsze, wcale nie są łatwiejsze w manewrowaniu w ciasnych uliczkach. W obu grach duble są świetnie odwzorowane i jazda z nimi daje niesamowitą frajdę. Więcej informacji: tutaj
- Możliwość wyboru tła w menu. Możemy wybierać pomiędzy trzema tłami. Nowe grafiki są świetne, dodają powiewu świeżości do menu gry. Szkoda tylko, że nie ma ich w menedżerze naczep ale być może zostanie to dodane.
- Ulepszony system oświetlenia aut. Dotyczy zarówno świateł w naszej ciężarówce jak i w ruchu AI. Różnica jest widoczna gołym okiem. Teraz nie świeci się cały reflektor lecz jego część w zależności od włączonych przez nas świateł. Mam również wrażenie, że poprawiła się nieco siła świecenia gdy mamy ustawiony widok z kabiny.
- Zmiany w zachowaniu hamulców i retardera.
- Wsparcie dla ekwipunku Steam. W przyszłości ma mieć zastosowanie dla platformy World of Trucks.
- Zmiany dla DAFa XF 105. Między innymi dokonano zmian we wnętrzu oraz przemodelowano domyślną osłonę przeciwsłoneczną.
- Zmiana głośności w wybranych modelach opon.
Najnowsza łatka dla ETS2 waży 451,4MB, a dla ATS 197,3MB
Źródło:
http://blog.scssoft.com/2017/08/ets2-and-ats-update-128-has-arrived.html
http://eurotrucksimulator2.info/pl/cierpliwosc-poplaca-czyli-mega-nowosc-w-najblizszej-aktualizacji/
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz